2019年1月4日 星期五

爭鮮 Sushi Tour 十週年八達通

                                                           ( 特別鳴謝網友 Andy Yuen 提供相片 )



【轉貼】 【爭鮮十週年 - Sushi Tour 八達通卡】    2019.01.02
http://www.sushiexpress.com.hk/sushi-express-news/【爭鮮十週年-sushi-tour八達通卡】/

                ( 圖片引用自互聯網 / 版權為其擁有者所有 )

2019年就係爭鮮登陸香港十週年喇🎉🎉🎉~
為左隆重其事,我地特別推出限量「Sushi Tour」八達通卡!
💡只要係 2019年 1月期間憑 4張 $100 以上以八達通付費之爭鮮單據,
加 $20 就可以獲得限量版爭鮮八達通一張喇!
除左門市換購,我地下星期開始連續 3個星期一都會有不同遊戲送出
Sushi Tour 八達通卡同埋獎金 💰。
想得到呢張八達通卡就要密切留意我地 Facebook 公佈嘅玩法啦!🕺🏻

~~~~~
【轉貼】                                                                                                   2019.01.07 
【爭鮮遊樂園第一激🎉🎉🎉】
上星期爭鮮十週年推出了限量八達通卡,反應非常熱烈,有部份門市更加已經售罄,唔知大家換左未呢?
如果未換的朋友仔注意啦,由今日開始一連三個星期一都會推出不同的小遊戲,而今個星期將會挑選5位
最有心思的參加者贏取限量爭鮮八達通卡一張同$500現金獎添~
第一激遊戲玩法📸:
1. 參加者須到任何5家地鐵站範圍內的外帶門市門口拍照🤳。
2. 上傳到個人 Facebook 並 hashtag #爭鮮地鐵河。
3. 上傳後於遊戲貼文下留言「完成」。
4. 將 Facebook 帖子帳號設定為「公開」。
最有心思的5位參加者將會贏取限量版爭鮮八達通卡一張及$500現金獎!
條款及細則:
A. 截止日期:2019年1月13日晚上23時59分。
B. 得獎者將於2019年1月20日或之前收到 Inbox 通知。
C. 獎品:限量版爭鮮八達通卡一張及$500現金獎(名額5名)。
D. 每人只可參加一次。
E. 如有任何異議,爭鮮保留最終決定權。
門市資訊:http://www.sushiexpress.com.hk/location/
遊戲條款及細則請參閱:https://goo.gl/FJNzhQ

~~~~~
【轉貼】                                                                                                   2019.01.14 
【爭鮮遊樂園之第二激🎊🎊🎊 】 
我地嘅限量版 Sushi Tour 八達通大受歡迎,已經所剩無幾喇!你仲未換到?!咁不如參加我地第二輪 #爭鮮遊樂園 啦~今個星期最有心思嘅4位朋友將可獲得我地嘅限量版八達通同埋現金獎$500!😚
第二激遊戲玩法:📸
1. 參加者需分別到香港,九龍,新界各一間的内用/外帶門市門口拍照並手持紅色物件👝👒🧤👠⛑。
2. 上傳到個人 Faceook 並 hashtag #至紅爭鮮。
3. 上傳後於遊戲貼文下留言「完成」。
4. 將 Facebook 帖子設定為「公開」。
最有心思的 4位參加者將會贏取限量版爭鮮八達通卡一張及 $500 現金獎!
條款及細則:
A. 截止日期:2019年1月20日晚上23時59分。
B. 得獎者將於 2019年1月27日或之前收到 Inbox 通知。
C. 獎品:限量版爭鮮八達通卡一張及 $500 現金獎(名額4名)。
D. 每人只可參加一次。
E. 如有任何異議,爭鮮保留最終決定權。

~~~~~
【轉貼】                                                                                                   2019.01.21 
【爭鮮遊樂團之第三激🎊🎊🎊】 
話咁快爭鮮遊樂團已經去到最後一個星期啦,大家係咪好期待最後一激玩咩呢!有創意嘅詩人,今次機會嚟喇!😚
第三激遊戲玩法:
參加者需選擇一間爭鮮外帶或內用門市,以該門市名為題,作一首藏頭詩。於遊戲貼文下留言及 tag 2位朋友,並將此貼文 share。
最有心思的5位參加者將會贏取限量版爭鮮八達通卡一張及$500現金獎!
條款及細則:
A. 截止日期:2019年1月27日晚上3時59分。
B. 得獎者將於2019年2月3日或之前收到 Inbox 通知。
C. 獎品:限量版爭鮮八達通卡一張及$500現金獎(名額5名)
D. 每人只可參加一次。
E. 如有任何異議,爭鮮保留最終決定權。



目錄 S :  http://octopusz.blogspot.hk/2013/09/s.html


沒有留言:

張貼留言